Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka pettersson - 5 januari 2011 12:11

ALICE ÄR PÅ VÄG HIIIIIIT!

 

Av rebecka pettersson - 4 januari 2011 20:49

Vart ledsen för jag kom på att julen var över så jag bakade pepparkakskola.

Hur goda som helst.

 

Av rebecka pettersson - 4 januari 2011 14:21

 

Av rebecka pettersson - 4 januari 2011 12:50

Låg och såg hockeyn igår så det vart rätt sent.

Vaknade nyss. Blää hatar att sova länge.

Måste vända tillbaka på dygnet.


Idag får vi se vad som händer. Helst skulle jag vilja ligga kvar i sängen hela dagen.

Har så FRUKTANSVÄRT ont i hela kroppen.


Nu ska jag ta en lååååång dusch.fred

 

Av rebecka pettersson - 4 januari 2011 01:25

Filmen var väldigt speciell om man säger så. Fast ganska kul.


For hem och såg hockey med pappa och mamma(!!!) Ja ni läste rätt. Fast hon sov nog mest. Synd bara att det gick som det gick. Berodde på att det var för lite färjestadare i laget...


Nu ska jag iaf  borsta tänderna sen lägga mig och se hockey. godnatt.

 

tap

Av rebecka pettersson - 3 januari 2011 18:41

Sticker över till Felicia och ser på filmen vi köpte idag.

Sen taggar vi hockeyn ikväll!!!!!!!!

 

Av rebecka pettersson - 3 januari 2011 18:38

...skulle inte sitta fel nu..

 

nån, snälla?!?!?!

Av rebecka pettersson - 3 januari 2011 18:30

Jag och Felicia var sugna på äventyr så vi bestämde oss för att sparka till solbacken.


Redan i slutet av ursviken var vi less på sparken så vi dumpade den i skogen och fortsatte till fots. Två timmar senare var vi framme. Strosade runt där en timme. Köpte bara massa smågrejs och en korv på maxi.


Vid tre gick vi till hedensbyn där vi skulle ta bussen. Självklart så missade vi bussen så vi fick vänta ute i kylan på nästa buss. Åkte med den till Urs där vi hämtade sparken och sen sparkade vi hem.


Nu har jag ont i fötterna och benen.

  I somras då vi hängde på solbacken dagligen, typ

Ovido - Quiz & Flashcards