Alla inlägg den 29 december 2010

Av rebecka pettersson - 29 december 2010 19:20

Sticker över till mitt andra hem. Se you later!

 

Av rebecka pettersson - 29 december 2010 14:05

Hockeyn igår va kul. Synd bara att Felicia somna efter fem minuter så jag fick se hela matchen själv.


Var död imorse och då menar jag verkligen död. Blir att lägga sig tidigt ikväll.

Låg iaf kvar i sängen och såg på rädda willy 3. Bra film.


Har tagit på mig dom fulaste kläderna jag kunde hitta så det ska passa till mitt fula aniskte och hår. Vill egentligen inte visa mig ute idag men ska till stan med syster.

Hörs sen. Puss och kram ses på stan. (fast näe)

 

Av rebecka pettersson - 29 december 2010 00:21

Felicia komme hit och vi har lyssnat på hockeyn. FÄRJESTAD!

Sen har vi sett på film och ätit/druckit milkshake. Filmen var roligt och milshaken var gott.


Nu ska vi lägga oss och vänta på hockeyn. Puss

 

 

<--justin bieber

Ovido - Quiz & Flashcards