Alla inlägg under oktober 2010

MYS

Av rebecka pettersson - 2 oktober 2010 14:06

Tjocktröjan är på och mjukisbyxorna med. Håller på frysa ihjäl.

Ska antingen gå och städa nu eller krypa ner i sängen. Tror jag väljer sängen.

 

Kan lova er, är risigast i stan idag.

Av rebecka pettersson - 2 oktober 2010 14:00

Eller okej gårdagens fail.

Jag och Ida skulle sola så vi gick dit och skulle växla en hundring till tior men då var det slut tior i automaten. Vi gick då till frasses och fråga om vi fick växla. Fick växla till två tior. Sen gick vi till Godisvågen-Candy´s-Frasses på stan-kiosken brevid-lodismatstället. Sprang seriöst runt hela stan för att få växla några tior. Sen då vi äntligen hade växlat våra tior och gick till solariumet så hade dom ju självklart fixat automaten så det fanns tior.....

Haha seriöst det låter säkert inget fult men jag och Ida spåra helt galet igår. Currysåsen alltså, hahahah ååhhhh jag dööööör.

  Ni kan kalla oss spårade

Av rebecka pettersson - 2 oktober 2010 11:52

Trött är allt jag har att säga. Fick inte direkt sova ut imorse.

Men ska väl bara ligga i sängen och se på film hela dagen idag. Det lät bra eller hur!


Sen ikväll får vi väl se vad som händer. Är öppen för förslag.

Annars blir det nog bara att ligga hemma och vila. Inget mig emot.

Men hör av er!


Ska krypa ner i sängen och mysa med den här gosebullen nu

 

puss

*

Av rebecka pettersson - 2 oktober 2010 11:41

Tack för gårkvällen, fem av fem!

Såg seriöst världens roligaste film.

 

ja

Av rebecka pettersson - 1 oktober 2010 17:20

ida är ful

Ovido - Quiz & Flashcards