Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecka pettersson - 5 oktober 2010 21:45

Ska ta en snabbdusch nu.

    

Av rebecka pettersson - 5 oktober 2010 21:08

Hemma nu.

Är helt slut.

Har varit en lång dag idag alltså.


Skolan vär väl inge vidare. Eller det var väl trevligt och så men ja...


For iaf hem efter skolan och åt och sen tog jag bussen in till stan igen med min vän Andreas. Vi gick på Frasses och satt där och pratade i nå timmar. Mycke trevligt!

Fast ni ska inte vara med han för han sitter och pratar i telefon heeeeela tiden alltså.

Eller hur vare ;)?

       

Här har ni en jättesöt bild på oss.

Den bjuder vi på

Av rebecka pettersson - 5 oktober 2010 07:45

 

Hejdå

Av rebecka pettersson - 4 oktober 2010 23:26

På ettan nu

  

Av rebecka pettersson - 4 oktober 2010 23:04

'Har typ tagit en halvtimme att göra ett inlägg. Datorn är inte snabb alltså. Därför blire inge mer bloggning idag. Dessutom så ska jag sova nu.

Godnatt

  

Av rebecka pettersson - 4 oktober 2010 22:44

Har vare med Felicia ikväll. Vi baka kakor. Misslyckade vart dom.

 (som vanligt) Om vi hade dansat lite mindre kanske dom hade blivit mindre hårda (brända)

           


Av rebecka pettersson - 4 oktober 2010 17:19

Eftersom Andreeeee gissade rätt på filmen så ska han få en länkning men eftersom han inte har nån blogg så vet jag inte hur jag ska kunna länka han.

Men Andreeeee (ni kan kalla han edward) är desperat så bli hans vän på Facebook så blir han glad.


Har ingen bild på han men han ser typ ut såhär

  

Av rebecka pettersson - 4 oktober 2010 16:50

Dagen började sämst. Vaknade halv åtta. Alltså hade jag en kvart på mig innan bussen gick. Bläää hatar när det blir så. Aja


Har inget speciellt att berätta om skolan. Den har väl varit bra?

Kom hem för en timme sen ungefär och har ätit mat och glass.

Nu vet jag inte vad som händer. Ska nog göra lite matte.

     

Ovido - Quiz & Flashcards