Direktlänk till inlägg 18 december 2010

UME(å)

Av rebecka pettersson - 18 december 2010 13:23

Tjaaaaa!

Skrev inget igår för hade fullt upp. For till Umeå efter skolan med Ida och Linus.

Var tänkt att vi skulle ta bussen tio i tre men den gick inte så då skulle vi ta en tjugofem i fyra istället men den var såklart försenad så vi tog fyra bussen.


Det var den värsta bussen jag någonsin åkt. Lovar er att det hade varit varmare att sitta utanför bussen än i. Sen levde den om som jag vet inte vad. Inte nog med de för när vi kom utanför sävar hade det varit nån trafikolycka så vägen var avtstängd. Satt fast där en halvtimme ungefär. Vi kom iaf fram vid sju. Egentligen skulle vi vara framme fem, haha.


Vart iaf mat på donken och sen träffa jag min syrra snabbt och blahblahblhah. Mat på subway vart det också, hahaha. Nu orkar jag inte skriva mer för ingen kommer ändå orka läsa. Kul vare iaf. puss

 

Assa shiet måste flytta hit inom en snar framtid.

 
 
Ingen bild

BigSTARa

18 december 2010 18:15

Kom till mig!
Bo hos mig!
Lev hos mig!
Älska mig!
Ta hand om mig!
Laga mat åt mig!
Betala åt mig!
jag är inte desperat, bara en liten inbjudan till Umeå. Du är ju alltid välkommen :)

rebecka pettersson

20 december 2010 00:26

jag kommer!-om du bjuder på fika
jag bor hos dig!-om jag får ett eget rum
jag lever hos dig!-om jag slipper äta leverbiffar
jag älskar dig!- om du älskar mig
jag tar hand om dig!- om jag får betalt
jag lagar mat åt dig!om du ger mig pengar så jag kan köpa mat på donken
jag betalar åt dig!-om du ger mig pengar

Ja tack för inbjudan! hoppas jag inte ställer för stora krav (=

 
Ingen bild

BIGGEST

21 december 2010 15:48

jo det gör du. inbjudan är härmed indragen

rebecka pettersson

22 december 2010 00:26

jaja, sitt i din lägenhet ensam och ruttna bort då...göre bara...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecka pettersson - 15 december 2011 11:16


     Pluggade samhällskunskap fem timmar igår men inte blev jag klokare för det. Tur pappa hjälpte mig, han får allt att låta så enkelt. Han är så bra min pappa. Han skjutsade mig även till skolan imorse så jag kunde plugga imorse men inte hjälpte...

Av rebecka pettersson - 12 december 2011 14:06

Hej Blokken. Ha rvärldens sämsta dag idag.Fick springa till bussen i högklackat, stå ute och frysa och sen när bussen ääääntligen kommer så är den smockfull så jag måste stå hela vägen. Sen gå till skolan och frysa jättemycket. Ha psykologi i två tim...

Av rebecka pettersson - 11 december 2011 18:25


Slet sönder hela duschen Sprang ut i lobbyn med bara underkläder och en handduk Somnade på golvet med kläderna på Tappade bort sitt busskort Fick en dyr räkning som inte var deras Tappade ut en hel vagn med mat Gick genom lobbyn men uppknäppt...

Av rebecka pettersson - 10 december 2011 16:15


  Har glömt visa er min nya skjorta. Visst är den underbar!! Ska ha den ikväll. Synd bara att det är storlek 48 i herrstorlek på den och att jag kan ha den som tält. Känner mig jätteful i den men är tvingad att ha den. Är ungefär som en tvångströ...

Av rebecka pettersson - 9 december 2011 12:47


För en vecka sedan hade jag världens slitigaste hår. Då tipsade Alice mig om denna. Har nu efter bara en vecka mycket finare och lenare hår. Tyvärr luktar den typ...tant? Gillar inte lukten men den funkar. Finns på typ alla affärer och kostar k...

Ovido - Quiz & Flashcards