Alla inlägg under november 2010

Av rebecka pettersson - 19 november 2010 10:02

Godmorgon på er!

Vart rätt så sent igår. Kom hem vid halv ett. Men bilturen var spännande och spårad.


Trodde jag var död imorse när jag vakna. Vart inte många timmars sömn. Vart väldigt besviken då jag tittade ut och såg snö. Trodde det var sommar ute och 25 plusgrader. Men näe istället var det -11 och massor av snö. Jag ville dö. (det rimma)


Sitter på skolan nu iaf med Ida. Vi har haft slöjd. Vart inte mycke gjort där inte. Satt mest bara och pratade. Snart ska vi gå och äta lunch. Tika Masala eller vad det heter. Underbaaaaaart!

  Vi är för söta alltså.

Av rebecka pettersson - 18 november 2010 22:52

Egentligen borde jag gå och lägga mig nu men eftersom att jag är världens bästa syster så ska jag följa min syrra till flyplatsen och hämta pappa. Har saknat han massor! Ska ta med mig täcke och kudde så jag kan sova och så jag slipper frysa.

    

Av rebecka pettersson - 18 november 2010 22:44

HÄRLIGT MED VINST!

 

och det är....DRAGAN!

Av rebecka pettersson - 18 november 2010 22:26

Hemma nu sen några timmar. Vart lite senare än tänkt men tiden går fort när man har kul.


Skolan idag var super eftersom min gulleplutt var tillbaka. Vad skulle jag göra utan tjejerna alltså....


Efter skolan vart det stan med Ida. Köpte mig en tröja på BikBok eftersom dom hade 50% på ALLT. Mötte sen upp Andreas och vi gick till Ainas och fikade. Satt där sen 4½ timme och bara pratade. Helt sjuuuukt så fort tiden gick alltså. Men trevligt var det.

Sen gick vi ut i kylan och tog bussen hem.


Nu har jag städat eftersom hela tjocka släkten kommer imorrn. Okej inte hela men nästan. Blir nog superkul!

 

Av rebecka pettersson - 17 november 2010 22:53

Ikväll har jag kommit fram till en sak.

Jag är sämst på att göra läxa

Fast man kan ju inte vara bäst på allt, tyvärr.


Nu är jag iaf less på att "göra läxa".

Så ska gå och umgås med sängen ett tag nu. Eller några timmar rättare sagt.

Sovmorgon en timme imorrn är ju inte helt fel.

Jaja vi hörs väl imorrn, om jag har överlevt kylan vill säga.

Godnatt på er.

    

Av rebecka pettersson - 17 november 2010 20:37

Nu ska jag göra nånting jag aldrig någonsin har gjort förut, nämligen läxa.

Vet inte ens vad det är egentligen men jag har blivit tvingad att göra det.

Så what to do.

Ta tummen ur röven och sätta igång.

Ska skriva ett arbete om sömn.

Jag lär somna

Godnatt

 

Av rebecka pettersson - 17 november 2010 20:31

Hemma nu. Jag har:

-stått ute och väntat på bussen som var tio minuter försen. Dom värsta tio minuterna i mitt liv.

-lämnat tillbaka vinterjackan jag köpte

-dansat med barnen   

-proppat in 5 madrasser i bilen

-suttit inklämd mellan fem madrasser i bilen hela vägen hem=nackspärr


Intressant liv jag har, jo jag vet.

    

Av rebecka pettersson - 17 november 2010 17:08

Nu ska jag ut i kylan igen

 

Ovido - Quiz & Flashcards