Alla inlägg under december 2010

Av rebecka pettersson - 5 december 2010 00:44

Hemma nu. Ska fika sen blire sängen dirrrrrrrrrrrrrr!

Godnatt

 

Av rebecka pettersson - 4 december 2010 16:07

Är fortfarande kvar på älvsbacka. Orkar inte ta mig hem, haha. Ska se på hockey nu med Ida och Carro. Får se vad som händer sen. Puss

    

Av rebecka pettersson - 4 december 2010 13:26

Godmorgon på er!

Eller okej vi har varit vakna sen tio, hehe. Fyra timmars sömn, yeeeey!

Har legat i sängen och spårat, haha.

Ni blire iaf frukost = fruktsallad, muuums.

 

Av rebecka pettersson - 4 december 2010 05:17

Nu blire duschen sen sängen.

Puss från oss

 

Av rebecka pettersson - 4 december 2010 05:07

Titta och njut. Bilderna får tala för kvällen.

 

              Det här är dom lindrigaste bilderna

Av rebecka pettersson - 4 december 2010 03:37

JUST NU SPÅRAR DE

 

Av rebecka pettersson - 3 december 2010 16:32

Tjaa.

Kom nyss hem men ska fara nu igen.

Blir myskväll med brudarna på älvsbacka ikväll och inatt. Myspys.

Kommer hem tomorrow och då ska jag vara med sockerpullan!

Pusspuss

    

Av rebecka pettersson - 2 december 2010 21:39

Har suttit och skrivit ett arbete om hoppets stjärna hela kvällen. Skulle egentligen ha gjort det i skolan men blev det så? naaaae. Ovanligt? naaaae


Det vart iaf två sidor (stolt). Är typ bäst alltså. Jenny och Ida borde tacka mig. Dom kommer få MVG tack vare mig.


Jaja nu ska jag duscha så jag slipper förpesta tillvaron för min familj. Dom har hotat med att jag måste sova ute på bron om jag inte duschar snarast. Så bästa jag går och duschar. Hejs så länge

    

Ovido - Quiz & Flashcards